| Tiyatro Kursu | Şirket Tiyatrosu | | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Ana Sayfa | Hakkımızda | Yazılar | Haberler | Yazarlar | Tiyatro Oyunları | Tiyatro Grupları | Sanatçılar | Kaynak | Duyuru Panosu | | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TUNCER CÜCENOĞLU`NUN AZERBAYCANDA OYNANAN OYUNU ÇIĞ-UÇQUN HAKKINDA AZERBAYCAN GAZETELERİNDE DE YAYINLANMIŞ BİR MAKALE Rasim Aşın Aşağıdaki yazı Tuncer Cücenoğlu'nun Azerbaycan'da oynanan oyunu ÇIĞ-UÇQUN hakkında Azerbaycan gazetesinde yayınlanmış bir makaledir. Yazıyı Azerbaycan Türkçesi ile yayınlıyoruz. Bu makaleyi bize ileten Bakü Slavyan Üniversitesi Öğretim Görevlisi Dr. Rasim AŞIN'a teşekkür ederiz.
Xatirələrin xətrinə
Ötən həftə teatr həyatımızda əlamətdar hadisə baş verdi. İştə, bu : Milli Akademik Teatromuzun səhnəsində zatən istedadlı rejissorumuz Bəhram Osmanovun quruluşunda ünlü türk dramaturqu Tüncər Cücənoğlunun "Uçqun" adlı əsəri sərgiləndi. Uğurla keçən premyerada müəllifin özü də iştirak etdi ki, sözügedən olay bununla beynəlxalq səviyyəyə yüksəlmiş oldu. Bəndənizin bu layihədən öncədən xəbəri var idi, çünki Tüncər bəylə internet vasitəsiylə fəal yazışmada bulunurduq, amma və lakin obyektiv və subyektiv səbəblərdən Tüncər bəylə və onunla bir yerdə Bakıya təşrif buyurmuş görkəmli teatrşünas Üstün Akmən bəyəfəndiylə yalnız səfərlərinin son günündə "Azdrama"nın foyesində görüşə bildik. On dörd ildən sonra baş vermiş "canlı" görüş çox qısa oldu : bir-birimizə vəziyyətə uyğun sözlər dedik, komplimentlər söylədik və tamam, yəni ki, tarixi görüş itmamə yetdig.
Tüncər Cücənoğlu ilə bağlı bəndənizin xoş xatirələri var. Bu istedadlı və son dərəcə dinamik insanla 1993-cü ildə , "Yuğ" Teatrosu ilə İstanbulun Bakırköy Bələdiyyəsinin təşkil etdiyi "Gənclər Festival"ına gəldiyimizdə tanış olduq. Tüncər bəy o zamanlar sözügedən Bələdiyyənin Mədəniyyət şöbəsinin başqanı vəzifəsində çalışırdı və festivalın təşkilatçılarından biri idi. Daha öncə isə Bursanın Əhməd Vəfiq Paşa Teatrosunda çalışdığım zaman Tüncər bəyin "Qadıncıqlar" adlı pyesinin tamaşasını görüb də qiyabi olaraq müəllifi sevmişdim. Tamaşanın rejissoru Murat Karasu ilə dəfələrlə sübhəcən söhbətlərdə bulunduq ki, dostum-qardaşım Murat bəy məni Tüncər Cücənoğlunun yaradıcılığı ilə yaxından tanış etdi...
İstanbuldan Bakıya dönəndə Tüncər bəyin mənə bağışladığı bütün pyeslərini diqqətlə oxudum və onların bizdən ötrü də maraqlı, daha dəqiq desək, teatr düşüncəmizin inkişafından ötrü faydalı və məhsuldar olmasını qət etdim. Nə başınızı ağrıdım, Tüncər bəyin pyeslərini bizim səhnəyə gətirmək çabalarım nəticəsiz qaldı. Təşəbbüslərimin önünü alan iki səbəb oldu. Birincisi anlaşılandır : ötən əsrin 90-cı illəri bizdən ötrü çox ağır sınaqlarla səciyyələndi-var gücümüzü yıxılmamaq, ayaq üstə qalmaq məqsədinə sərf etdik. Bu günə qədər anlaya bilmədiyim səbəb isə iştə bu : Türkiyə və Azərbaycan teatr icmaları arasında mövcud olan "ögey" münasibətin nəticəsində bu günə qədər "bir millət, iki dövlət" teatrları sağlam, davamlı, fəal, hər iki tərəfdən ötrü faydalı ilişgilər yarada bilməmişdi ki, bilməmişdi. Bu durum öz-özlüyündə dərdin yarısıdır, əsl bəla ondadır ki, hər iki tərəf səmərəli işbirliyinə heç də meyilli deyil, üstəlik biri digəri haqqında, yumşaq desək, o qədər də yüksək fikirdə deyil.
Allahdan gizli deyil, bəndədən də gizli olmasın gərək. Tüncər Cücənoğlunun "Uçqun" (orijinalda - "Çığ") pyesinin səhnəmizə gəlməsində illərcə teatrlarımızın arasında "körpü" olmaq çabalarında bulunan, Türkiyədə bizləri, buralarda oraların teatrlarını yorulmadan təbliğ edən pedaqoq-rejissor Rasim Aşının şəxsi xidmətləri çox böyük oldu. Bu "macəra"nın təsviri çox yer tutar deyə, qısaca onu bəyan edim ki, Rasim Aşının bu işdə "barmağı" olmasaydı, bu gün biz bəlkə də Tüncər Cücənoğlunun və Bəhram Osmanovun uğuruna əl çalmazdıq..
Türkiyə teatrlarında çalışdığım zaman çox dəyərli, ləyaqətli və zatən yetənəkli insanlarla tanış oldum, onlarla ünsiyyət imkanlarından yetərincə faydalandım. Hələ 1984-cü ildə - "dəmir pərdə"nin möhkəm olduğu çağlarda Ankarada əqidəmə yaxın olan adamlarla söhbətlərdə arzulayırdıq ki, gün gələcək və biz sərbəst, bağımsız, basqısız, birbaşa əlaqələrdə bulunub da yaradıcı işbirliyinin zövqünü görək. O illərin şirin-dadlıgromantikghardasa volyuntarist xatirələri mənə bu gün də əzizdir, sabah da əziz olacaq. Amma və laking xatirələrin xətrinə bu günkü duruma göz yummaq, teatrlarımızın arasındakı get-gedə güclənən yabancılaşma halını gündəmə gətirməmək, "içiboş" sloqanlarla, "tost"larla kifayətlənmək kimə fayda verər ?!
Bax, ünlü teatr bilicisi, Türkiyədə "beş kişidən biri olan", bizlərdən ötrü çox faydalı ola biləcək dərin düşüncə sahibi və bizləri də azdan-çoxdan tanıyan tənqidçi
Üstün Akmənin Bakıya gəlişindən teatr icmamız xəbərsiz oldu. Halbuki, bu səviyyəli mütəxəssislə heç olmazsa iki saatlıq söhbət həm xatirə "xəzinə"mizi zənginləşdirə bilərdi, həm də əməlli-başlı xeyri də olardı.
P.S. Eh, gərək özüm düşəydim qabağa, zəncirli olanda nə olar ? Prof Dr. Vaqif İBRAHİMOĞLU Azərbaycan YUĞ Dövlət Teatrı Baş Rejissoru Paylaş Tweet sefiller - ( 12/24/2007 ) yazıyı okuyunca once komık gelıyor ama sonra bana butun azeri yazılar gibi cok mantıklı gelıyor ya. sozcukleri cok iyi seciyorlar bence helala olsun yani. tuncer cucenoglunuda sevgilerimim sunuyorum burdan cok iyi. |
Tiyatro Kursu Başlıyor! 19 Kasım'dan itibaren her SALI Kadıköy'de! Çalışanlara yönelik hobi sınıfı! Duyuru Panosu!
Son Eklenen Tiyatro Oyunları
Güncel Yazılar
Yazar olmak ister misiniz? Yazar olarak tiyatrodunyasi.com ailesine katılmak, yazılarınızı yüzbinlerce tiyatroseverle paylaşmak isterseniz tiyatrodunyasi@tiyatrodunyasi.com adresine mail gönderebilirsiniz...
Güncel Haberler
Tiyatro Dünyası'nı takip Edin | .. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|